söndag 7 mars 2010

frågor:
sandra sa...
1. Vem gillaruu ? ;)<3333
2 . ÄR JAG BÄST ?:D<3333
3. ska vi åka på måttsund elr nånstans nästa heeelg ?:)<3


ffelicia sa...
varför har du blogspot.com och inte blogg.se?


Anonym sa...
1.Är du tsm med nån just nu?

2.Vad läser du för bloggar?

3.Tycker du att du är en fjoortiz?

svar:


sandra sa...
1. Vem gillaruu ? ;)<3333 ingen just nu ;b
2 . ÄR JAG BÄST ?:D<3333 såklart :)
3. ska vi åka på måttsund elr nånstans nästa heeelg ?:)<3 jarå :D

ffelicia sa...
varför har du blogspot.com och inte blogg.se? vetinte rikitigt, men jag skaffade först blogspot.com , och nu har jag haft det ett tag så jag vill inte byta :)

Anonym sa...
1.Är du tsm med nån just nu? nej

2.Vad läser du för bloggar? kissies.se fokis.se, ibland paow.se dessies.se gaybloggen.com.
3.Tycker du att du är en fjoortiz? nejnej , fjortis är ett beteende , och jag tycker inte att jag har det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar