torsdag 26 november 2009

Har tagit vaccinet ;P

Hej , jag har inte hunnit blogga tidigare idag.. Först på skolan hade vi matte, sen rast. Efter rasten var de någon rockkonsert eller nå sånt ;). Efter skolan for jag o Ida in till stan för att vi skulle ta vaccinet :P , När vi kom dit var det inte så lång kö ute så vi trodde ju att de skulle ta kanske 1timma eller nå sånt...Men de tog mera än 2timmar..Så när vi var framme o satt på stolarna o väntade på våran tur började jag bli nervös ha ha :). Innan jag gick fram hade jag sett nålen den var typ så här lång: ---------- , Jag vet inte precis men jag tyckte att den var jätte lång.. Men jag gjorde de . Den kändes ju inte äns ;) Jag fick inte fara o kolla på Luleå matchen ;/ Men jag vet iallafall att Luleå leder(Y) Imorgon kanske jag lägger in en bilkd från när jag tog sprutan om Ida skickar på datorn , CIIAO ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar