tisdag 3 november 2009

hej , idag har jag varit med Sandra . Så fort vi kom hem till hon kände vi bull lukten haha:), vi åt 4bullar var;PPP , ´Sen satt vi mest bara framför datorn tills jag gick hem:), så nu sitter jag härska snart gå tbx till Sandra hon skulle äta. Vi kanske ska gå ut då men vet inte om jag ids -,- är så lat, nä men de blåser jätte mycket ute så ids nog inte gå ut;SSS , Men man har ju grymt tråkigt inne... Ska kanske lägga in bilder p mej,Sandra,Jennifer och natha . men de är bara om jag kommer ihåg att fråga om sandra kan göra de:P, förresten frågar nog nu annars kommer jag glömma bort.. Juste jag kom just på en viktig sak har glömt NO boken hemma måste leta reda på den , Mst ha med den till skolan imorgon annars får jag skriva på papper och sen skriva de i NO boken ;S de blir riktigt jobbig.. Imorgon ska jag tp vara med Smillaaspenfjäll<3 , ska fråga om hon kan kommatill hertsön eller något, HIF är nog inte öppet imorron eller äre ?;O , kommer iaf inte ihåg om de äre eller inte :D, har typ inge mera att skriva:), hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar