fredag 20 november 2009

TRÖTT!

HEJ.Åh nej jag kan inte sova jag sitter fortfarande o bara lyssnar på musik o chattar med vissa, även fast jag är jätte trött så kan jag inte somna HAHA:) , Jag har gjort en till blogg bara för att testa hur blogg.se funkar. Jag kommer ta bort den bloggen sen jag ville bara testa om de var bättre än blogspot.com men de tror jag inte för att jag fattar inte hur man fixar till sidan på blogg.se som inte många av mina kompisar gör heller HAHA , Och här på blogspot.com är de jätte lätt (Y) . Om det är ngn som läser de här som vet hur man fixar framsidan till blogg.se så skriv de som en kommentar;D , Jag ville bara säga att ni skulle kolla på nnikiii.blogg.se , OBS: jag kommer inte att skriva i den nå ofta i den bloggen . Jag kommer nog inte heller lägga in så mycket bilder i den , men gångerna jag skriver i den kommer jag nog att skriva ngt liknande som jag skriver här:),Jag har märkt att tiden inte stämmer, men klockan är 02:36 på riktigt:) CIIAOO:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar