torsdag 12 november 2009

Hej , kollade på bilderna vi tagit idag på Arivd och just bilden jag la in såg man nästan ingen skillnad på . Men normal så har Arvid platt hår om man så säger så , de var mest i håret vi fixade han ;), För ett tag sen kom jag hem från Ebba där fick jag smörgåstårta:D . Hemma hos Ebba satt vi först vid datorn men sen gick vi o satte oss framför tv:n o såg på hockey(Y) . När jag kom hem från Ebba började jag genast att tvätta håret för att jag hade stoppat så mycket medel i håret så det var helt äckligt;S, Nu ska jag nog ladda över lite mobil bilder från idag , Och om jag har ngn bra eller nå sånt så kanske jag sätter in en på bloggen ;), HAHA .Idag har jag vart aktiv tycker jag jag har gjort 3inlägg idag:) ,men blir bättre o bättre (A) Men nu ska jag platta håret lite mer . hejdå :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar