fredag 4 december 2009

Hej, Idag på skolan hade vi Kippen efter som att Bertil har någon kurs eller nå sånt haha :) Vi hade tävlingar som vanligt, jag var med i laget som van (y'' Vi fick varsin lite kex-choklad.. Efter skolan bakade jag och Ida choklad bollar♥ Vi tappade lite deg på bordet haha , värsta klumparna typ;P .Sen har jag varit med Ebba :) Vi gjorde inget speciellt pratade med Noomie och hennes kompisar , ämnet vi pratade om ska jag nog inte gå in på haha ;P Sen efter ett tag när Ebba skulle hem gick jag med hon en liten annan väg för att jag skulle följa Ebba en bit.. Men samtidigt jag skulle följa Ebba en bit så skulle jag ju möta Ida för att jag ska sova över hos henne..Iallafall vi skulle mötas hos Sandra någonstans men Ida hade stått och väntat ett tag, så började hon cykla mot ica för att hon trodde jag skulle gå den vägen, men de gjorde jag inte. Så när jag var ungefär vid Sandra såg jag Ida cykla iväg. Jag ropade på hon men hon hörde inte.. Så jag började springa efter hon. Jag sprang och sprang tills hon såg mig haha :) Ganska slut sen, efter som att jag är förkyld haha. Men ska gå nu CIIAO♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar