tisdag 29 december 2009

IdaGard:)<3

Hejhej. Efter att jag hade ätit middag så skulle Ida kommao möta mig. Ida tog cyklen så att de skulle gå fort. När vi skulle över vägen så kom det en bil körandes Idag fick typ panik och visste inte vad hon skulle göra så hon körde in i en snödriva. Ida rammlade med cyklen men jag han hoppa av. När ida stod och väntade på mig när hon skulle möta mig så pratade hon med Fredde. Då sa hon typ att hon hade sett Jocke och Adam på väg mot mig. Så han sa att hon skulle hälsa åt Jocke från han påvägen tillbaka. Så jag och Ida körde förbi Jocke o Adam. När vi svängt in på gatan stannade vi o började as garva. Sen när vi garvat klar så körde vi fram till dom. Ida ba. Fredrik hälsar till dig Jocke. Jocke ba. Okej, vad gör ni hära? Ida kom inte på något att säga så hon började skratta sen efter ett tag sa hon, Niki är seg , hahha:) Sen när vi åkt där ifrån så for vi hem till Ida..
Först satt vi i hennes rum vid datorn. Sen gick vi ner o fotade. Vi gick upp o ladd
a upp bilderna på datorn. Sen gick vi ner igen för att vi inte hade något att göra¨, så vi bakade en kladdkaka. I kladdkakan typ stoppade vi silverkulor och skrev :
I (L) N . Sen nr vi stoppat in kladdkakan i ungnen, gick vi upp. Sen efter ett tag så kom Idas pappa upp med en till dator som jag kunde ha (Y) Så nu sitter vi o chillar med varsin dator (Y'' CIAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar