onsdag 9 december 2009

Hej. Först på skolan hade vi idrott, vi körde Ambasaden Sen efter idrotten läste vi bänkbok. Rast, So ,lunch , matte engelskan Vi slutade klockan 20 i 2 idag för att vi hoppade av rasten :) Sen efter skolan gick jag och Ebba hem ill mig. Vi fikade och kollade på TV. Sen for vi hem till Ebba där vi satt i hennes rum. Ebba har typ en julkalender där hon får presenter och idag fick hon 2tuggumin(Bugg) och en godis. Jag fick ett buggtuggumi. De var typ het kola. Men de visste inte jag förens jag tryckt in tuggumit i munnen. Jag höll på att dö! Det var jätte starkt. haha . Sen lite senare gick vi o satte oss framför datorn ;p Men Ebba skulle på sin lillasysters kabaré idag så jag kunde inte vara med hon så länge. Men nu sitter jag iallafall hemma o tråkar. Imorgon ska jag på hockey med IdaGard♥ Hoppas Luleå vinner! :p ska dra nu CIIAO ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar