måndag 21 december 2009

Hej. Blogguppdateringen blir bara sämre. Jag lovade att blogga senare igår men jag han inte. För att efter stan for jag hem till Ebba. Hon slog in paket, också letade vi mitt paket men vi hittade det inte så jag fick en 50lapp iställt:) Sen hemma hos Ebba när jag skulle blogga så skulle jag hem. När jag kom hem så slog jag in paket. Sen när jag skulle blogga så idés jag inte. Haha:) Så det är därför jag inte bloggade igår. Idag på skolan hade vi slöjd eller vi satt bara och kollade på en film. Sen hade några från klassen tagit med sig spel. Jag, Sandra,Fanny , Frida, Jennifer spelade Monopol. Sen efter skolan har jag inte gjort så mycket jag gick och köpte julskum och en choklad till Jennifer i julklapp;P Har inget mera att skriva CIIAO ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar