fredag 22 januari 2010

Hej.
Idag på skolan så hade vi musik. Vi har en annan musiklärare för att den andra är hemma. Men hon vi har ny iallafall kommer från ryssland, haha hon kan ju inte prata !
Vi sjöng nån sång som gick så hära ibörjan : Hejssan morsan, hejsan stabben. Eller nå sånt ;)
Efter skolan var jag med Josse ♥ Det var typsviinlängesen jag var med hon .
Jag måste bara berätta en sak som jag bara inte kan sluta garva åt !
Iallafall jag sov hos Josse också typ höll vi på att kasta upp chips grejer i luften och fångade med munnen. Och sen fick jag typ en i halsen så jag typ höll på att kvävas. Men det såg ju bara lite sjukt ut så Josse börja garva . Så vad gjorde inte jag då? hahha :D
Ikväll är det ju disco på NLV. Jag tror att jag ska fixa mig själv för att jag duschade precis mitt hår och det tar typ år att fixa till det. Men jag ska åka dit med Natha, Ebba, Sandra;b

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar