lördag 9 januari 2010

hejhej.

Idag vaknade jag klockan 11.00
Jag låg och drog mig typ 1timma i sängen.
Sen hoppade jag i duschen. Efter att jag hade fönat klart håret kom Ebba.
Vi plattade håret. Sen när jag hade plattat klart håret kom Ida.
Vi gjorde inte så mycket typ fixade oss åde.
Sen klockan 14.15 gick vi till busshållplatsen för att vi trodde att bussen gick varje kvart. Men den gick visst 14.40.
När vi kommit in till stan gick vi först på Hardwear sen Gina efter Gina gick vi på Stadium och sist på strand för att Ebba skulle köpa en godis o Ida skulle köpa en milkshake.
Sen for Ebba hem med sin pappa och jag o Ida stannade ett tag.
Nu sitter jag hemma hos Ida vi kom hit för ett litet tag sen.
Vi pratade i tlf nyss. Men Ida kunde så klart inte hålla sig från skratt..:)

1 kommentar: