tisdag 5 januari 2010

Seriösa bilder :)

hejhej.

Idag vakande jag klockan 9.45
Jag låg och drog mig i sängen ett tag. Sen gick jag upp fixade mig fikade och de. Sen vid 11.25 började jag gå mot busshållplatsen. Där stod Ida å väntade. Men när det var ungefär 2minuter kvar tills bussen skulle komma så kom jag på att jag hade glömt gina tricot påsen hemma ! Så jag sprang hem och chansade på att jag skulle hinna tillbaka. Men jag han inte äns ut från huset så kom såklart bussen.
Sen när vi tagit nästa buss in till stan gick vi in på smedjan. Sen har vi väll vart på shoppin typ hela dagen.
Jag köpte inget men Ida köpte ett linne och bytte sina gamla trasiga skor mot ett par nya.
Sen när vi skulle hem så for jag direkt till Ida.
Vi spelade typ ett spel.
Sen senare efter att vi ätit så kom, sandra. becko. natha och jennifer.
Vi körde vattenpoker. Jag höll på att spy av alla vatten. Även fast jag bara drack 9glas. Men sen fotade vi en massa så här kommer lite bilder :b





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar