torsdag 7 januari 2010

hej.

HV71 vann ;/
På hockeyn satt jag med Ida, Smilla, Vilma , Ebba o kajsa..
Anton(kusin) och hans hockeylag hade åkt från jokkmokk/vuollerim för att kolla på matchen. Jag o Ida skulle typ träffa några där ifrån. Men de gick ju jätte bra.
Ida fick veta att en kille tyckte hov var söt så hon vagade såklart inte gå dit-,-
Jaja . Jag fick iallfall träffa dom jag skulle.
Men Anton gav mitt nummer till typ 40pers?
Jag hade alltså fullt upp med att messa, + att jag hade ju ingens nummer så de var bara att fråga på, haha :D
Nu sitter jag iallfalla och läser Kissies blogg..;)
Men ska kanske gå o lägga mig snart klockan är ju 00.30 mamma skulle väckamig innan 9imorgon för att vi ska vända på dygnet -,-' Skolan börjar ju på måndag så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar