måndag 18 januari 2010

hejhej .

Idag vaknade jag klockan 7eftersom att det är skola -,-
Jag segade på som fan . Sen så gick jag och började fixa mig plattade håret åde :)
Sen på skolan så blåste omogna Ninni upp en kondom efter att hon sprungit runt med den på halva skolan sprängde hon den :) ♥
Efter skolan for jag och Ida först hem till mig. Sen for vi till stan. Vi gick först på Stadium dära köpte jag en jacka jag ska ha när jag åker snowboard.
Sen gick vi på Intersport o kollade lite. Sen när vi skulle gå till Smedjan så vare typ ett fyllo som snatta, och blev tagen av vakten. Vi typ stod och lyssnade vad dom sa . Först hade fyllot gått in och plockat lite kläder i handen, sen gick han till kassörskan ock frågade om en påse till kläderna ;o Ha ha . Men hon sa bara du måste betala sakerna först men han gick bara ut med dom i handen. Hur kan man vara så jävla dum ?
Sen gick vi till Parelle för att Ida skulle köpa något på sitt presentkort som hon fick i julklapp. Sen for vi typ hem till Ida. Vi satt o pratade om Jokkmokk vad vi skulle ha med oss :)
Sen så for jag hem. Efter ett tag så skickade Ida sms att jag skulle ringa. också ringde jag blabla.. Sen så skulle vi fara till IP och möta Albin och Niklas. Men vi idés inte vara kvar det blåste så mycket. Ida for till ica o köpte något. På vägen hem så typ puttade Ida ner mig i en snödriva så att hon också föll med 2 ggr ?;p

Här kommer en bild på jackan .







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar